Primăria Municipiului Iași organizează o altă licitație pentru vânzarea a 27 de mașini abandonate
Vehiculele se află la baza Serviciilor Publice Iași de pe șoseaua Tudor Neculai, nr. 25. Majoritatea sunt în stare avansată de degradare și nu mai pot fi folosite. Toate cele 27 de vehicule se vând în lot și nu pot fi achiziționate separat. Autoturismele au fost colectate de către Poliția Locală de pe străzile din oraș, în urmă cu multe luni.
Primăria Iași încearcă să vândă 27 de mașini abandonate
Vor fi scoase la vânzare următoarele vehicule: Opel Corsa (an fabricație 2003) – 592 lei, preț pornire; Dacia SuperNova (2002); VW Sharan (2000); Dacia 1300 (1982); Opel Astra (2000); Seat Ibiza; Skoda Fabia (2002); Daewoo Matiz (2002); Smart Fortwo (2001); Nissan X-Trail (2005); Ford Focus (2001); Fiat Punto (2011); Ford Mondeo (2001); Alfa Romeo (2003); Ford Focus; Ford Fusion (2005); Dacia Logan; Dacia Logan (2007); Ford Focus (2000); Volkswagen Bora (2000); Opel Meriva (2004); Renault Laguna (2001); Skoda Fabia (2002); Ford Focus; Fiat Brava (1996); Volkswagen Transporter.
Prețul de pornire este stabilit acum la 12.910 lei, iar licitația se va organiza pe data de 17 decembrie 2025. Cei interesați au timp până pe 15 decembrie 2025 să depună dosarele. Primăria a mai organizat și alte licitații în octombrie și noiembrie, însă nu s-a prezentat nimeni.
„Ofertele se judecă după criteriul: prețul cel mai mare pentru întregul lot. Prețul de pornire diminuat cu 25%: 12.910,8 lei pentru 30.740 kg (greutate estimată), respectiv 0,6 lei/kg deșeu, aplicând un scăzământ de 30% la greutatea estimată. Valoarea totală estimată este de 12.910,8 lei, cu scăzământ 30%, aplicat la cantitatea totală estimată: 0,6 lei/kg x (70% x 30.740 kg); Scăzământ 30% reprezintă procent aplicat cantității (kg) de deșeuri nevalorificabile destinate eliminării: parbrize, anvelope, materiale textile, materiale plastice, elemente decorative de interior, panouri interioare acoperite cu țesături și spume – greu de separat, consola centrală, bordul, filtre aer/polen/habitaclu, garnituri, bucși, baterii deteriorate, spume izolatoare injectate în caroserie, reziduuri lichide contaminate (lichid de frână, lichid de răcire, uleiuri motor), airbag-uri, conducte contaminate etc.”, scrie în anunțul de licitație de la Primăria Iași.
Ce documente trebuie să prezinte participanții
Pentru cei care vor să participe la licitație trebuie să aibă la dosar mai multe documente. De asemenea, se percepe o taxă de participare în valoare de 200 de lei.
„Documentele necesare: copie act de identitate/delegație/împuternicire reprezentant, după caz; copie după Certificate Înregistrare ONRSC, actul constitutiv, cu toate modificările la zi, și hotărârile judecătorești de înființare sau de modificare ale acestuia, după caz; dovada deținerii capacității de ridicare și transport: contract închiriere/factură sau alte documente referitoare la modalitatea de tractare a autoturismului/autoturismelor de la baza SPI; Chitanța de achitare a cotei de cheltuieli de participare la licitație (copie), în valoare de 200 lei, eliberată de către municipiul Iași, Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Locale; Certificate fiscale ANAF și DGEFPL Iași, după caz, din care să reiasă că nu au datorii la bugetul local și bugetul de stat, la zi. Garanție de participare la licitație, 10% din valoarea autovehiculului pentru care se participă la licitație”, este precizat în anunț.
Banii proveniți din vânzarea mașinilor abandonate vor ajunge la bugetul local și pot fi folosiți de Primăria Iași.
Donație lunară
Donează lunar pentru susținerea jurnalismului de calitate
Donație singulară
Donează o singură dată pentru susținerea jurnalismului de calitate









