Noua Dacia Sandero ajunge în peninsulă, iar italienii anunță prețurile la versiunile GPL și benzină pentru ceea ce consideră că este „Regina din Mioveni”.
„Compacta Mioveni” restilizată își face intrarea în Italia. Prețurile de listă și niveluri de echipare pentru motoarele GPL și benzină, în configurațiile Streetway și Stepway, conving.
Care este prețul de pornire al noii Dacia Sandero, în Italia
Dacia prezintă lista de prețuri italiană pentru noul Sandero, o versiune restilizată a compactei de succes care în 2024 s-a impus ca cea mai bine vândută mașină clienților privați din țara noastră.
Pentru 2025, Sandero a suferit unele rafinări estetice și interioare, precum și o modernizare tehnologică și o gamă de motoare reîmprospătată. Aceasta continuă să includă, pe lângă opțiunile convenționale pe benzină, mai multe variante GPL, o opțiune de combustibil în care modelul compact de la Mioveni domnește suprem.
Prețul de pornire al noii Dacia Sandero este de 14.800 de euro, o cifră referitoare la versiunea de bază Essential cu motor pe benzină 1.0 Sce de 65 de cai putere. Versiunea intermediară Expression, care adaugă un afișaj central de infotainment de 10″, climatizare, patru geamuri electrice și o nouă tapițerie interioară, pornește de la 15.800 de euro pentru motorul 1.0 Sce de 65 CP.
Noul 1.0 Tce de 100 CP, tot pe benzină, poate fi achiziționat de la 16.800 de euro, în timp ce 1.2 Eco-G GPL este oferit la 16.600 de euro, care devine 18.200 dacă se optează pentru transmisia automată.
Stepway, versiunea off-road a lui Sandero, pornește de la 16.500 de euro în Italia
Vârful de gamă Journey, tot cu senzori de parcare față, monitorizare unghi mort, climatizare automată, cameră video spate, acces fără cheie și frână de mână electrică, are un preț de pornire de 17.800 de euro cu motorul 1.0 Tce pe benzină de 100 CP.
Tot în acest caz, este disponibil și motorul Eco-G GPL de 1.2 litri și 120 CP, începând de la 17.800 de euro. 17.600 de euro, care devine 19.200 în combinație cu transmisie automată.
Versiunea off-road a lui Sandero, Stepway, pornește de la 16.500 de euro în Italia pentru nivelul de echipare de bază Essential cu motor GPL Eco-G de 1,2 litri și 120 de cai putere.
Nivelul de echipare intermediar Expression, ale cărui caracteristici reflectă cele ale lui Streetway, pornește de la 17.500 de euro pentru motorul GPL de 1,2 litri și 120 de cai putere cu transmisie manuală, în timp ce transmisia automată costă cel puțin 19.100 de euro, potrivit Gazzetta dello Sport.
Este disponibilă și o versiune pe benzină, cu motor TCE de 1,0 litri și 110 cai putere și un preț de listă de 17.700 de euro. În vârful gamei se află versiunea Extreme, care dispune de climatizare automată, senzori de parcare față, cameră video spate, monitorizare a unghiului mort, informații despre condusul off-road pe afișajul central și echipare dedicată.
Versiunea Stepway este foarte ușor de recunoscut
Pentru a-l obține cu motorul GPL de 1,2 litri și 120 CP, prețul este de 18.600 de euro sau 20.200 de euro cu transmisia automată, în timp ce motorul pe benzină TCE de 1,0 litri și 110 CP pornește de la 18.800 de euro.
Pentru a actualiza Sandero, Dacia a abordat fiecare aspect major, de la exterior la specificațiile tehnice. Din punct de vedere estetic, restilizarea prezintă în principal faruri noi cu grafică în „T” inversat, o temă stilistică repetată în față și în spate.
Versiunea Stepway devine și mai ușor de recunoscut prin adoptarea unei benzi negre orizontale în spate, în timp ce ambele modele primesc jante noi și culori noi. Interiorul prezintă, de asemenea, noi caracteristici, inclusiv debutul interfeței de infotainment de 10 inci, însoțită de un panou de instrumente digital actualizat de 7 inci.
Volanul și comenzile transmisiei automate sunt, de asemenea, noi, la fel ca și câteva opțiuni configurabile pentru tapițerie și materiale. În cele din urmă, există mai multe previzualizări tehnice.
Motorul GPL de 1,2 litri câștigă cu 20 CP mai mult decât înainte, precum și un rezervor de 49,6 litri și opțiunea unei transmisii automate cu dublu ambreiaj în șase trepte. Motorul pe benzină de 1,0 litri al lui Streetway a fost și el actualizat, acum cu 100 CP, în timp ce motorul de 1,0 litri și 110 CP rezervat lui Stepway rămâne neschimbat.
Anticipările cresc pentru motorul full hybrid, care va debuta ulterior, împrumutând configurația motorului E-Tech de la Renault, cu un motor pe benzină de 1,8 litri, asociat cu două motoare electrice.









