Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Miroslava a devenit funcțional începând de luni, 22 decembrie 2025, oferind locuitorilor acces local la servicii de evidență a persoanelor și de stare civilă, într-un sediu dedicat din satul Miroslava.
„SPCLEP Miroslava a devenit funcțional!
Luni, 22 decembrie 2025, a avut loc inaugurarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Miroslava. Acesta va funcționa în satul Miroslava, strada Constantin Langa, numărul 46A, în fostul sediu al Centrului de Informare Turistică.
Noul serviciu va fi format atât dintr-un compartiment de evidență a persoanelor (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii etc.) și un compartiment de stare civilă (înregistrare/eliberare/rectificare certificate de naștere, certificate de căsătorie, certificate de deces etc.).
SPCLEP Miroslava va avea în componență trei compartimente: Compartimentul Evidența Persoanelor (trei angajați), Compartimentul Stare Civilă (un angajat) și Compartimentul Informatizare (un angajat).
Programările se pot efectua DOAR pe portalul de servicii al Ministerului Afacerilor Interne: https://tinyurl.com/pezev59x. Din considerente tehnice, până la sfârșitul anului nu pot fi preluate și eliberate cereri. Vom reveni cu detalii în curând în legătură cu aceste aspecte.
Scurt istoric
Pe 18 iunie 2024, Consiliul Local al Comunei Miroslava a dat avizul de principiu pentru înființarea SPCLEP Miroslava. Apoi, pe 26 iulie 2024 a fost emis avizul Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor, iar pe 29 august 2024, prin Hotărârea Consiliului Local Miroslava nr. 200, a fost aprobată în mod oficial înființarea serviciului. A urmat realizarea documentației pentru obținerea tuturor avizelor necesare, angajarea și instruirea personalului, dotarea clădirii etc.”, au transmis reprezentanții Primăriei Miroslava.
Donație lunară
Donează lunar pentru susținerea jurnalismului de calitate
Donație singulară
Donează o singură dată pentru susținerea jurnalismului de calitate









